Yurtdışı Başvuru Evrak Düzenleme Komisyonu

Sevgili Mezunlarımız, Yurt Dışı Başvuru Evrak Düzenleme Komisyonu’na yapacağınız başvurular için öncelikle iş akış şeması ve usul ilke ve esasları detaylı olarak incelemelisiniz. Sonrasında başvurunuz için gerekli olan aşağıdaki belgeleri hazırlayıp elden komisyona ulaştırmanız gerekmektedir. Sizler için örnek bir başvuru formu web sayfamızda mevcuttur, bunu inceleyerek başvuru formunuzu hazırlayabilirsiniz. Belgelerinizde eksik/hatalı evrak olması durumunda başvurunuz işleme alınmayacak olup yeniden başvuru yapmanız gerekecektir. Başvuru süreçlerinizde komisyon ile iletişimlerinizi yurtdisibasvurudegerlendirme@gmail.com e-posta adresi üzerinden sürdürmenizi rica ederiz. Bize ulaştırılan belgelerin doğruluğundan başvuru sahibi sorumludur.

ÖNEMLİ NOTLAR:

  • Başvuru için hazırlanan belgelerin her sayfasının Hemşirelik Bölüm Başkanı tarafından onaylanması gerekmektedir.
  • Yapılan tüm başvurularda onaylanan evrakların Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanlık Sekreterliği’nden teslim alınması başvuranının kendi sorumluluğundadır.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR:

  1. Başvuru dilekçesi için tıklayınız
  2. Başvuru formu için tıklayınız
  3. T.C. kimlik numarası bulunan nüfus cüzdanı fotokopisi
  4. E-devletten alınacak mezuniyet belgesi
  5. Lisans Transkripti
  6. Yukarıdakiler dışında ilgili kurumun istediği diğer evraklar (eğer isteniyorsa)

*Örnek doldurulmuş başvuru formu için tıklayınız

Yurtdışı Başvuru Evrak Düzenleme Komisyon Üyeleri

Doç. Dr. Gülcan TAŞKIRAN ESKİCİ

Öğr. Gör. Dr. Belgin ŞEN ATASAYAR

Araş. Gör. Dr. Kübra GÜLIRMAK GÜLER (Madde 39 ile görevli)

İş Akış Şeması